Yksi oikein, yksi nurin









 


Malli: itse kyhätty   Lanka: Rowan Felted Tweed, väri 173, 190 g   Puikot: 3,5 mm ja 3 mm


Kuumeinen pää ei nyt oikein osaa päättää, mitä kirjoittaisin. Kertoisinko siitä, miten löysin paidan langat ja 1o1n-joustinneuleen ystäväni Astan luota, vai siitä miten esikoinen sai äidin sydämen sulamaan toivomalla uutta villapaitaa. 

Yhtä kaikki, tweedistä tykkään yhä ihan hirmuisesti, ja lisäksi olen löytänyt vaaleansinisen (sellaisen harmahtavan jään sinisen). 

Kommentit

  1. Ihanat kuvat, kiva neule ja kyllä se sydän sulaa joka kerta neuleen kelvatessa jälkikasvulle <3
    Paranehan pian!

    VastaaPoista
  2. Se on kyllä vallanmukava, jos/kun lapset pyytää tekeen jotain ja lopputulos on mieluinen ♡

    Oikein mukava, yksinkertainen neule :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä minun poikaset ovat aina olleet tarkkoja siitä, mitä pukevat päälleen (nuorin taitaa olla kyllä poikkeus porukassa, onneksi) ja meidän maut eivät yleensä oikein natsaa yhteen. :D Senkin vuoksi olen erityisen iloinen, kun neulomus kelpaa käyttöön.

      Poista
  3. Onneksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa! Ihana väri tossa paidassa. Ja on muuten kiva myös tuo pipo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyörittelin lankakerää ja pääsin juuri sanomasta, että tää vaaleansininen ei oo kyllä mun juttu, ja sitten näin Astan neuloman tunikan alun: muutin mieleni samoin tein. :D Se on se tweed ja ruskeat täplät harmaaseen menevän vaaleansinisen seassa.

      Poista
  4. Juuri esitettiin vaivihkaa toivetta kummipojalle uudesta villapaidasta. Vanha Batman-paita jäämässä naftiksi kuulemman. Mietinkin jo että mitä supersankaria seuraavaksi, mutta voisi tällainen yksivärinenkin olla tyylikäs. Kunhan tulisi käyttöön. :) Hiano o!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Itse olen yksinkertaisen kannalla aika usein. :) Se on helppo yhdistää vähän kaiken kanssa. Vaikka seuraavaksi tilausjonossa olisi kyllä Minecraft-paita. :D

      Poista
  5. Wau, aivan ihanat kuvat ja niin on mallikin! Tuo pipokin on aivan loistava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hih, pipo on minun ensimmäinen Rikkeni, lyhennettynä versiona. :D

      Poista
  6. Miten olen missannut blogisi näinkin pitkään??? Aivan ihana blogi!!! Olisiko mahdollista saada puseron ohje? Tällainen pusero kelpaisi varmaan omallekin jälkikasvulle... Ja miehelle... Ja minulle... Juuri sopivan rouhea ja kalastajahenkinen.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit